Kontakt: kontakt 0903 040 562 e-mailTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

SIGINT SK
×
 x 

Cart empty
Shopping cart
Cart empty
Implementácia je nasadenie internetového obchodu do prevádzky.

Je to vlastne práca pri inštalovaní a spustení obchodu na Vašej doméne. Možný postup implementácie:

  • Pozrite a vyskúšajte náš shop, pripadne nám napíšte aký tovar budete predávať, skúsime Vám poradiť ako najlepšie internetový obchod využiť.
  • Pripravte si doménu, hosting a všetko potrebné, môžeme Vám takisto poradiť, vybaviť, ak máte vyhliadnutý dobrý hosting, alebo už máte svoje www stránky je to v poriadku.
  • Naimplementujeme Vám obchod s objednávkovým systémom.
  • Môžete začať budovať štruktúru a obsah obchodu, a skontaktujete banku so žiadosťou o online platby.
  • Nastavíme Vám online platby podľa dodaných podkladov a vykonáme záverečné preverenie funkčnosti obchodu

CMS (Systém štruktúrovaného organizovania obsahu)

Základné funkcie systému (viac v sekcii funkcia moduly):

  • registrácia a administrácia užívateľov
  • rôzne prístupové práva užívateľov
  • jednoduché ovládanie
  • online nápoveda
  • reklamný bannerový systém
  • media manager na vkladanie obrázkov a dokumentov
  • efektívne vyhľadávanie
  • viacjazyčné verzie stránok
  • viac designový systém
  • štatistiky prístupu
  • webeditor podobný ovládaním Wordu na vkladanie článkov
  • ankety - hodnotiaci systém článkov


V oblasti web dizajnu a výroby internetových prezentácií má naša firma bohaté skúsenosti.
Môžeme pre Vás pripraviť účelnú a originálnu elektronickú web prezentáciu s lákavou grafikou a profesionálnym spracovaním. Jednoducho komplexné spracovanie podkladov klienta a vytvorenie pôsobivej prezentácie Vašej spoločnosti a vašich produktov.

Platobný systém pre Váš shop
S bankami „Tatrabanka a VUB“ máme dohodnutú zmluvu o spolupráci pri implementácii e-platieb a taktiež o neposkytovaní osobných informácii, neposkytovaní dočasných, alebo trvalých prihlasovacích účtov a hesiel. Všetky prihlasovacie kontá od Vás bude požadovať ktorákoľvek firma ktorá sa zaoberá e-platbami a ich implementáciou. Niektoré e-moduly sú voľne dostupne na internete. My samotné moduly nezasielame ani nepomáhame s inštaláciou. Preto nás nežiadajte o dané informácie. Denne ich od nás žiada kopu začínajúcich programátorov a už nie je v našich silách pomáhať a robiť dobré skutky za ktoré napokon získate odmenu od zadávateľa sami.

Proces implementácie TatraPay od Tatrabanky:
S prevádzkovateľom internetového obchodného domu je uzavretá zmluva ( TABA-KLIENT). Obchodníkovi sú odovzdané technické podmienky a parametre nastavenia jeho systému. Webmaster obchodného domu pripraví systém. Nasleduje testovací cyklus. Spustenie prevádzky TatraPay na stránke obchodného domu.

Proces implementácie CardPay od Tatrabanky:
Obchodník požiada o službu CardPay prostredníctvom web stránky Tatra banky. Žiadosť je posúdená a v prípade splnenia všetkých podmienok schválená. Je podpísaná zmluva medzi Tatra bankou a majiteľom virtuálneho obchodného domu. Tatra banka kontaktuje obchodníka a poskytne mu všetky potrebné technické informácie k zavedeniu služby CardPay. Nasleduje testovací cyklus. Spustenie prevádzky CardPay na stránke obchodného domu

Aké sú podmienky pre prevádzkovanie služby CardPay ?
Obchodník musí už prevádzkovať virtuálny obchodný dom.Obchodník musí mať vedený účet v Tatra banke.
Obchodník musí byť serióznym klientom Tatra banky.WWW stránka obchodníka nesmie obsahovať akékoľvek informácie, ktoré sú v rozpore so zákonmi SR.Obchodník sa zaväzuje používať pre platby typu CardPay výhradne terminál Tatra banky, a to po dobu minimálne 12 mesiacov

Všeobecný proces implementácie internetových platieb je nasledovný:
Shop musíte mať funkčný a naplnený tovarom.Vo vašom el. Markete www.xxxx..sk si vytvorte tovar „testovacia skupina“ S tovarom v sumách 1,-€, 2,-€  Uhraďte nám aspoň symbolickú sumu 3,-€ cez web http://shop.sigint.sk/index.php?cPath=61
Následne Vám zašleme všetky zmluvy od bank VUB, TABA. Poprípade si obehajte banky sami. Vyplňte požadovaný dokument (ZMLUVA TP.doc) a pošlite ho priamo na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., a kópiu na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Zhruba po mesiaci ( niekedy to stihnú aj za 14 dní) sa Tatra - banka s vami skontaktuje „podpis zmluvy prebehne vo vašej banke“. POZOR: Vaše osobné údaje o firme musia byt už vypísané aj vo vašom shope !!! ( IČO, DIČ, záručné podmienky, doprava, loga...)

V zmluve je nutné uviesť:
1. informácie o Vašej spoločnosti: presný názov, adresu, IČO a DIC,
2. meno oprávneného zástupcu, ktorý podpiše zmluvu,
3. e-mail a mobilný telefón, na ktorý Vám budeme zasielať správy o platbách,
4. číslo bežného podnikateľského účtu v TB, na ktorý budete platby prijímať,
5. URL adresu virtuálneho obchodu s popisom druhu predávaných tovarov a služieb,
6. mena, telefónne čísla a PIDy (osobne identifikačné číslo, umožňujúce prístup k elektornickym komunikačným médiám Tatra banky: k službe DIALOG, resp. k Internet bankingu) dvoch osôb, ktoré môžeme kontaktovať v prípade porúch alebo neplánovaných zásahov do systému ( II osoba: Volcko spoločnosť sigint.sk ).

Zároveň prineste do svojej pobočky v TB Výpis z obchodného registra nie staršieho ako 3 mesiace z ktorého niektoré informácie sú potrebné pre vystavenie zmluvy. Túto skutočnosť zároveň označte v e-maile pri zasielaní zmluvy, že Výpis z obchodného registra je na pobočke ....... v meste .....
Podpísaná zmluva Vám následne príde do Vašej pobočky. Pracovnici TB alebo naša spoločnosť sigint.sk Vás budú kontaktovať ak budú mať všetky potrebné dokumenty v poriadku. Po podpise zmluvy Vám bude odovzdané Vaše identifikačné číslo MID a šifrovací kľuč. ( Zmluvu pošlú na schválenie do Blavy a až tak Vám príde do vašej pobočky TB - MID a šifrovací kľuč )

Fáza implementácie:
V danej fáze musíte mať už uhradené poplatky o ktoré moduly mate záujem:
Z banky dostanete Vaše identifikačné číslo MID a šifrovací kľuč, ktorý nám zašlete e-mailom Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. ( je nutné si ho osobne vyzdvihnúť v banke – vyzvú Vás ).Vaše kódy vložíme do systému a dohodneme termín testovania a spustenia TatraPay do živej prevádzky s bankou. Po úspešnom otestovaní Vás budeme informovať. Je nutné si pripraviť vaše logo. Logo musí byt v grafickom formáte GIF, nesmie byť animované a maximálne rozmery sú: šírka 90 bodov a výška 25 bodov. Pri jeho grafickom spracovaní prosím berte do úvahy, že bude uverejnené v Shopping zóne Tatra banky (tmavomodré pozadie).
+ vyplňte požadovaný formulár a z logom ho zašlite na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., a kópiu na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
1.) Názov obchodu: ...................................
2.) Popis (15- 20 slov) obchodu, ktorý bude Vás obchod prezentovať klientom.
3.) Kontaktná osoba (technik): ..................................., mail: ..................................
4.) Kategória v Shopping zóne: ....................................(vid. stránka Shopping zóny)
5.) Kontaktný e-mail pre Shopping zónu: .................................
6.) Kontaktná osoba pre Shopping zónu: .................................
Vyhradzujeme si právo vrátiť Vám logo na prepracovanie, pripadne ho upravíme my s Vaším súhlasom. Prosíme Váš o čo najskoršie zareagovanie na tuto ponuku. Logo nám môžete poslať attachmentom alebo nám pošlite na neho linku.

Základné informácie pre klientov, ktoré musí obsahovať stránka obchodníka:

  • Jasná identifikácia internetového obchodníka
  • Názov spoločnosti
  • Presná adresa (ulica, číslo domu, PSČ, mesto, Slovensko)
  • Telefónny kontakt
  • Mailova adresa
  • Úplný popis ponúkaného tovaru alebo služby
  • Ceny a mena, v ktorej bude transkacia realizovaná (vždy v SKK)
  • Zrušenie objednávky pred jej zaslaním (či je možné ?)
  • Reklamácie: spôsob vrátenia tovaru, spôsob vrátenia zaplatenej čiastky
  • Kontakt na zákaznícky servis obchodníka
  • Exportné obmedzenia, ktoré sa vzťahujú na ponúkaný tovar (ak v prípade medzinárodnej transakcie existujú)
  • Spôsob doručenia tovaru alebo služby

Ak je Váš shop vedený pod GNU-GPL licenciou, je nutné zadať aj zdroj oscommerce.sk, phpnuke.sk ...
Doplňujúci text o záruke bezpečnosti poskytnutých údajov držiteľov kariet, ktorý musí byť minimálne v tejto forme uvedený na Vašej web stránke: "Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané."

CardPay ( trochu zložité ale dá sa to zvládnuť )
Nutné vyplnenie kontaktného formulára, žiadosť o zriadenie služby Cardpay, ktorý sa nachádza na stránke www.tatrabanka.sk v časti Shopping zóna - Ako si založiť obchod. Následne Vás budú kontaktovať moji kolegovia zastrešujúci CardPay. Ich list bude v znení: dovoľte, aby sme sa Vám poďakovali za záujem o službu CardPay a zároveň Vám poskytli ďalšie dôležité informácie o tejto službe.

Zriadenie služby CardPay je možné po splnení nasledovných podmienok:

1. spoločnosť má v Tatra banke vedený bežný podnikateľský účet v SKK
2. spoločnosť pôsobí na trhu minimálne 2 roky ( ak je tato doba kratšia, je potrebná finančná zábezpeka minimálne vo výške 20 000,- Sk na terminovanom vkladovom učte v Tatra banke )
3. preukázanie hospodárskych výsledkov spoločnosti ( pokiaľ sú dostupne )
4. existuje fungujúca internetová stránka s virtuálnym obchodom alebo aspoň jej testovacia verzia
5. ceny tovaru resp. služieb sú vedené v SKK

Za službu CardPay, ktorá Vám umožní prijímanie platobných kariet prostredníctvom internetu, si Tatra banka nebude účtovať žiadne zriaďovacie ani iné pravidelné platene poplatky, obchodník zaplatí iba servisný
poplatok z obratu cez platobne karty. Na začiatku je jeho výška stanovená na 3,9%, pričom v prípade rastúcich obratov je možné jeho zníženie.

Ak máte záujem o poskytovanie služby CardPay, dovoľujem si Váš požiadať o doplňujúce informácie o Vašej spoločnosti:
- výpis z obchodného resp. živnostenského registra
- výkaz ziskov a strát a účtovnú súvahu Vašej spoločnosti resp. výkaz o majetku a záväzkoch a výkaz o príjmoch a výdavkoch za roky 2003 a 2004, ak je možné ich poskytnúť ( môžete ich poslať mailom alebo poštou cez ktorúkoľvek pobočku Tatra banky)
- predpokladaný mesačný obrat platobnými kartami cez internet
- výška jednej platby (min. - max. - priemer)

K tomu by som si Vám v samostatnej prílohe dovolil zaslať zoznam minimálnych požiadaviek, ktoré by mala internetová stránka obchodu využívajúceho službu CardPay spĺňať ( vid.: Základné informácie pre klientov, ktoré musí obsahovať stránka obchodníka ), spolu so vzorom obchodných podmienok, v ktorých nájdete základné informácie, ktoré musia obchodné podmienky umiestnené na stránke obsahovať. Po doplnení Vašej stránky o tieto náležitosti a zaslaní hore uvedených doplňujúcich informácii Vám môže byt služba CardPay schválená.

Následne po schválení obdržíte od nás na preštudovanie Zmluvu o prijímaní platobných kariet prostredníctvom elektronických komunikačných médií a po jej podpise sa môže rozbehnúť testovacia prevádzka a inštalácia cez firmu sigint.sk.

Schválenie služby CardPay môže byt v niektorých prípadoch ( existencia spoločnosti menej ako 2 roky, nepriaznivé hospodárske výsledky, dĺžka spolupráce s bankou v oblasti prijímania platobných kariet, rizikový druh predávaného tovaru atď. ) podmienene vinkuláciou peňažných prostriedkov na termínovom učte po dobu jedného roka vo výške dvojtýždňového internetového obratu (min. 20.000 Sk).

V prípade ďalších otázok Vám rad odpoviem e-mailom alebo telefonicky.
Loga TatraPay/Eliot.pay http://www.tatrabanka.sk/tatrapay_logo.html
Loga CardPay http://www.tatrabanka.sk/tb_download/logo_ecmc1.gif
http://www.tatrabanka.sk/tb_download/logo_ecmc2.gif
http://www.tatrabanka.sk/tb_download/logo_visa.gif

e Platby VÚB
Vyplňte formulár „zakaznik_eplatby.pdf“ alebo nám zašlite dané informácie v e-maile ak nemôžete editovať pdf súbor. Uveďte nám Vašu pobočku VUB, kde môžete prísť podpísať zmluvu. A Všetko nám zašlite na mail Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
V prípade záujmu o daný typ platby nie je potrebné mat v danej banke zriadený účet. Všetko ostatné je zhodné z TABA. Loga Vašich elektronických obchodov, ktoré zverejníme v zozname el. obchodníkov na stránkach VUB banky (požadované rozmery: výška 50 pxl (presne), šírka 300 pxl (maximálne) nám zašlite spoločne so zmluvou.
Služba e Platby VÚB je určená klientom VÚB so zriadeným Internet bankingom a internetovým obchodníkom, ktorí môžu, ale nemusia byt klientmi VÚB banky.

Všeobecné veci:
Vo Vašom shope vytvorte jeden užívateľský účet market a heslo market pre otestovanie e-platby. Vytvorte nám ďalší admin účet do vášho marketu, taktiež FTP účet do adresára marketu. Dané konta po úspešnej implementácii zrušíte. Dané údaje nám pošlite v zip súbore Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. Všetky e-maily je nutné označovať názvom vašej firmy a obchodu ktorého sa to týka. Nutné uhradiť poplatky pre našu firmu. ( Môžete to zrealizovať cez http://shop.sigint.sk/index.php?cPath=61 ) Poprípade Vám zašleme pred-faktúru. Všetky zmluvy a príručky Vám sprístupnime po zaslaní správneho poplatku. 50,-Sk cez web e-platby. Samozrejme je ich možne získať v jednotlivých bankách ...

SLSP
O zriadenie služby je možné požiadať v ktoromkoľvek obchodnom mieste SLSP, a.s. Pri podpise zmluvy banka odovzdá obchodníkovi technický popis, na základe ktorého si upraví svoj systém tak, aby dokázal naplniť údaje platobného príkazu a presmerovať platiaceho zákazníka na náš systém SporoPay. Informáciu o službe SporoPay ako aj obchodné podmienky a technický popis nájdete aj na nasej web stránke http://www.slsp.sk, v časti SporoPay - informácie pre internetových obchodníkov. Zriadenie služby si od obchodníkov nevyžaduje žiadne špeciálne softverove nároky, alebo komponenty. Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
https://ib.slsp.sk/ebanking/news/news.xml

Proces implementácie ČSOB
Služba platobné tlačidlo od ČSOB je určená klientom ČSOB so zriadeným Internet bankingom a internetovým obchodníkom, ktorí môžu, ale nemusia byt klientmi VÚB banky.

Kontakty:

Tatra banka, a.s.
Hodzovo namestie 3,
811 06 Bratislava 1
IČO:00 686 930
Zapísaná v obchodnom registri Okresného sudu Bratislava I
Oddiel: Sa, vložka číslo: 71/B

VUB
Priame bankovníctvo a služby klientom
Oddelenie rozvoja alternatívnych distribučných kanálov
Mlynské Nivy 1,
829 90 Bratislava 25

ČSOB
Československá obchodní banka, a. s.
Praha 1 - Nové Město, Na Příkopě 854/14, PSČ: 11520
akciová společnost
IČO:00001350
DIČ:001-00001350
Kód banky:0300

Informácia o platobných sytémoch
Moderné spôsoby podnikania so sebou mnohokrát prinášajú potreby platieb prostredníctvom internetu. Aj napriek mnohým obavám z bezpečnosti transakcií prostredníctvom internetu obrat transakcií neustále narastá. Služby, výrobky, letenky, dovolenky a iné si mnohokrát môžete zakúpiť cez internet vďaka rôznym platobným systémom. Na Slovensku je momentálne najpoužívanejšou službou v oblasti internetových platieb portálový systém Tatra Banky. Prostredníctvom tohto riešenia vedia všetci majitelia platobných, kreditných alebo debetných kariet (pozor, nie len klienti Tatra Banky) okamžite realizovať finančné transakcie. Všetky informácie sú zadávané do systému Tatra Banky, takže nemusíte mať obavy zo zneužitia údajov, obvinenia zo zneužitia a podobne. Všetky údaje spracúva banka, nie vy ani my.

Tatra banka
TatraPay je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti možnosť platiť prostredníctvom Internet bankingu vo virtuálnych obchodných domoch.

Ako TatraPay funguje?
Klient Tatra banky si vyberie tovar vo virtuálnom obchode, v objednávkovom formulári vyplní všetky potrebné informácie a pri výbere spôsobu platby klikne na ikonku TatraPay.

Ihneď bude presmerovaný na stránku Internet bankingu Tatra banky. Po prihlásení sa mu zobrazí už vyplnený formulár platobného príkazu. Ak má k dispozícii viac účtov, má možnosť vybrať si, z ktorého budú finančné prostriedky poukázané.

Potom už iba potvrdí platbu a peniaze z jeho účtu sú okamžite poslané na účet prevádzkovateľa virtuálneho obchodu. Následne bude opäť presmerovaný na stránku virtuálneho obchodného domu.

Ďalšie informácie:
Ak ste klient nakupujúci v Internetovom obchode a chcete platiť prostredníctvom služby TatraPay, stačí ak ste klientom aktívneho Internet bankingu, nepotrebujete nič iné.

CardPay
CardPay je nový produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA alebo EC/MC možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch.

Ako CardPay funguje?
Zákazník si vyberie tovar vo virtuálnom obchode, v objednávkovom formulári vyplní všetky potrebné informácie o nákupe a adrese dodania tovaru alebo služby a pri výbere spôsobu platby si zvolí platobnú kartu. Ihneď bude presmerovaný na web stránku Tatra banky, kde vyplní potrebné údaje - číslo svojej karty, platnosť karty a ochranný kód. Banka následne zrealizuje platbu v autorizačnom centre. Po obdržaní výsledku transakcie v priebehu niekoľkých sekúnd oznámi tento výsledok zákazníkovi na svojej web stránke a obchodnému domu prostredníctvom e-mailu alebo v inom dohodnutom špecifickom formáte. Následne bude zákazník opäť presmerovaný na stránku virtuálneho obchodného domu.

Aké sú výhody produktu CardPay?
Rýchlosť, bezpečnosť a jednoduchosť. Transakcia je on-line a trvá spravidla okolo 10 sekúnd. Bezpečnosť je zaručená hneď niekoľkými opatreniami:

Obchodník vôbec nedostane údaje potrebné pre použitie platobnej karty, to znamená číslo a platnosť karty. Tieto údaje pozná len banka a zákazník. Kupujúci vypĺňa údaje priamo na bezpečnej web stránke Tatra banky.
Prenos dôverných údajov o karte je chránený bezpečnostným kryptovacím SSL protokolom. Platba za tovar alebo službu bude obchodníkovi pripísaná do 10 pracovných dní po zrealizovaní transakcie. To ale nemení nič na skutočnosti, že obchodník po obdržaní správy z banky môže tovar ihneď expedovať. Platbou prostredníctvom služby CardPay odpadá nutnosť posielať tovar na dobierku, čo ocenia nielen obchodníci, ale aj potenciálni zákazníci. Tí neprichádzajú do styku s hotovosťou, čo je nielen dôležitý psychologický faktor, ale aj výhoda pre nich.

Bezpečné platby na webu
Global Payments Europe provozuje on-line platební bránu - Pay MUZO. Tato brána umožňuje obchodníkům a prodejcům přijímat bankovní karty MasterCard a VISA při on-line transakcích. Mezinárodní asociace zavedly standard nazvaný 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do on-line transakce. Toto vytváří úzké spojení mezi vydavatelskou bankou a držitelem karty na jedné straně a obchodníkem a zúčtující bankou na straně druhé. Bezpečnost systému Pay MUZO je posílena používáním digitálního podpisu všech dat přenášených mezi platební bránou a on-line obchodem.

Hlavní výhodou platební brány je výrazné zvýšení bezpečnosti transakcí z hlediska všech zapojených stran - držitele karty, obchodníka, vydavatelské banky a zúčtující banky.

Pay MUZO umožňuje obchodníkovi významně rozšířit spektrum zákazníků díky přístupu na globální trhy, non-stop prodeji a otevření alternativních distribučních kanálů.
Hlavní výhody

  • Bezpečnost
  • Flexibilita
  • Parametry produktu
  • Robustní systém pracující v režimu 24x7x365
  • Podpora všech karet MasterCard a VISA (to znamená včetně Maestro a VISA Electron).
  • Non-stop monitoring dostupnosti služeb
  • Soulad s nejpřísnějšími bezpečnostními standardy (3D Secure)
  • Certifikace a audit společnostmi vydávajícími karty
  • Dávkové zpracování transakcí


Jak to funguje


Systém PayMUZO je rychlý a bezpečný pro všechny zúčastněné strany. Držitel karty nakupuje v internetovém obchodě a požaduje platbu platební kartou. Požadavek na provedení platby je předán obchodníkem systému Pay MUZO. Následně držitel karty vyplní údaje o platební kartě a potvrdí požadavek k provedení platby. Systém Pay MUZO provede autentikaci držitele karty za použití standardu 3-D Secure. Pokud výsledek autentikace povoluje pokračovat v procesu platby, Pay MUZO zašle požadavek na autorizaci transakce. V případě, že výsledek autentikace nepovoluje pokračovat, proces platby je zastaven. Požadavek na autorizaci je zúčtující bankou předán mezibankovními sítěmi vydavateli karty. Vydavatelská banka provede autorizaci transakce a výsledek předá zpět systému Pay MUZO. Systém Pay MUZO doručí výsledek platby zpět do internetového obchodu, který výsledek transakce zobrazí držiteli karty.

Jaké technické požadavky jsou kladeny na e-shop (systém obchodníka) ?
Není rozdíl v tom, jakou technologii obchodník pro svůj on-line obchod používá (PHP, Java, .NET...). Komunikace s platební bránou je založena na jasně definovaných pravidlech, která jsou součástí dokumentace pro obchodníky.

Co znamená 3-D Secure ?
3-D Secure je mechanismus autentikace držitele karty. Každá karta zadaná do platební brány je kontrolována příslušnou asociací MasterCard nebo VISA. Kontroluje se, zda je pro kartu požadována autentikace držitele karty, či nikoliv. V případě požadavku autentikace je držitel přesměrován na systém vydavatelské banky, kde potvrdí svoji identitu (heslo, e-PIN, nebo jinou tajnou informaci, sdílenou s vydavatelem karty). Výsledek autentikace je předán zpět do platební brány.